Audits

Sociālie mediji ir viens no svarīgākajiem komunikācijas instrumentiem uzņēmumu vidē. To galvenais uzdevums ir izklaidēt, informēt un izglītot auditoriju. Pareizi izvēlētas mediju platformas ļauj sasniegt uzņēmumam pārdošanas un zīmola atpazīstamības mērķus.

Stratēģija

Svarīgi skaidri saprast mērķauditoriju, uz kuru Facebook lapas ieraksti tiks mērķēti. Katru auditoriju piesaista citādāki ieraksti pēc satura. Pamatojoties uz konkrētās mērķauditorijas interesēm un kopīgajām iezīmēm, ir jāsaprot, kādā stilā ieraksti būs jāveido

Komunikāciju plāns

Mēneša plāns, ko izstrādā mūsu komunikācijas eksperti balstās uz pārdomātu saturu un regularitāti. Katram uzņēmējdarbības veidam pielāgojam un izstrādajam mēneša plānus ar dažādu komunikācijas regularitāti.

Saturs

Saturs ir svarīgs aspekts komunikācijas stratēģijā. Katram no sociālo mediju veidiem Facebook, IG, Twiter, Linkedin, Youtube, TikTok radām un pielāgojam atbilstošu saturu, balstītu uz konkrētās mērķauditorijas interesēm un izvēlētās mediju platformas lietošanas paradumiem.

 

Apsteidziet konkurentos, esiet līderis!

Mēs piedāvājam patstāvīgi konkurentu darbību monitoringu, lai Jūsu konunikācija vienmer sasniegto pareizo auditoriju.
Sazināties

 

Sociālo mediju mārketings- Jūsu panākumu atslēga!

Pat, ja Jūsu uzņēmums vēl nav uzsācis komunikāciju digitālajā vidē- mēs izveidosim Jums vēlamos sociālo mediju profilus un apaklposim tos!
Saņemt piedāvājumu

0+

Team Members

0+

Years of Experience

0%

Fastest Growing Agency

0+

Completed Projects

 

Mēs analizējām datus un veicam uzlabojumus!

Mēs veicam rūpīgu datu atlasi par aktivitātēm sociālajos medijos un analizējam to, lai Jūs sasniegtu vēl labākus rezultātus.