Sociālie mediji ir viens no svarīgākajiem komunikācijas instrumentiem uzņēmumu vidē. To galvenais uzdevums ir izklaidēt, informēt un izglītot auditoriju. Pareizi izvēlētas mediju platformas ļauj sasniegt uzņēmumam pārdošanas un zīmola atpazīstamības mērķus.
Stratēģija
Svarīgi skaidri saprast mērķauditoriju, uz kuru Facebook lapas ieraksti tiks mērķēti. Katru auditoriju piesaista citādāki ieraksti pēc satura. Pamatojoties uz konkrētās mērķauditorijas interesēm un kopīgajām iezīmēm, ir jāsaprot, kādā stilā ieraksti būs jāveido
Komunikāciju plāns
Mēneša plāns, ko izstrādā mūsu komunikācijas eksperti balstās uz pārdomātu saturu un regularitāti. Katram uzņēmējdarbības veidam pielāgojam un izstrādajam mēneša plānus ar dažādu komunikācijas regularitāti.
Saturs
Saturs ir svarīgs aspekts komunikācijas stratēģijā. Katram no sociālo mediju veidiem Facebook, IG, Twiter, Linkedin, Youtube, TikTok radām un pielāgojam atbilstošu saturu, balstītu uz konkrētās mērķauditorijas interesēm un izvēlētās mediju platformas lietošanas paradumiem.
Sociālo mediju pārvaldīšana.
Esiet tur, kur ir Jūsu uzņēmuma mērķauditorija- Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, Twiter vai Tiktok. Mēs uzturēsim jebkuru no Sociālo mediju profiliem.